you only hate the road when you're missing home

Dålig uppdatering, som vanligt.
Ännu en vecka har gått sedan sist. Jag har upplevt min 20årsdag, vilken i sig inte var så märkvärdig. Men det är väl så det är, ju äldre man blir ju mindre grej blir det av att fylla år. Jag fick i vilket fall en hel del fina presenter av mina nära och kära. Och jag fick äta tårta. Och framförallt, så fick jag en massa kärlek. Himlarns vilka fina människor jag har omkring mig alltså. Jag är en väldigt lycklig 20åring.

På min 20årsdag samt min dageneftermintjugoårsdag spelade jag hockey. Mot mitt fd lag Modo. Vilket inte slutade så speciellt roligt. Ingen rolig hockeyhelg alltså. Oerhört trist för stunden, men så kommer man på att det trots allt ju bara är idrott. Hade i vilket fall en fin helg med mina fina lagkamrater. Kul att vara tillbaka i matchandet igen.

Idag är det nyttodagen onsdag. Och onyttodagen onsdag. Jag har städat, tvättat och bakat (2 långpannekakor, känner mig som en riktig husmor!), därav nyttigheten. Sen har jag varit på middag hos Joss, därav onyttigheten. Ja, ni fattar.

Nu är det bedtime, dags att natta kudden. Eller ja, för min del är det väl egentligen madrassen jag nattar mestadels. Har tre kuddar i sängen men har sällan någon av dem under huvudet. Konstigt hur man fungerar ibland..

I vilket fall, sweet dreams mina vänner. På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0