all by myself

Lördag. En annorlunda lördag. En ensam lördag. Men också en rofylld lördag. Imorse åkte nämligen laget iväg söderut för matcher, men kvar här är jag. Lite konstig känsla, speciellt då det liksom är alla jag känner här. Så idag har jag haft lite ensamtid. Är egentligen inte en sån som behöver ensam tid sådär, att jag behöver få tid och rum för mig själv för att tänka osv. Omger mig gärna med folk, antingen för att göra saker, eller helt enkelt bara för att umgås och inte göra så mycket. Är inte så van vid att vara själv, kanske mest beroende på att jag har min bästa vän i min underbara syster och att vi alltid har följts åt. Så att vara ensam så här "mycket" som det blir ihelgen, är jag inte riktigt van vid. Men jag klarar mig såklart. Poar på och har mig. Det som är mest tråkigt är att jag inte kan ta vara på det underbara vädret för att ens ta en promenad, då jag inte får göra det. Så det är trist, men det är sånt man får ta. Kvällen tänker jag spendera i soffan i min onepiece, se tv och plocka fram massa frukt att mumsa på.

Kommentarer
Postat av: Emmsan

Frukt Clara?! Du kan väl åtminstone trycka lite karra?;)

Svar: haha jag kan väl få försöka va lite duktig iaf ;)
Clara Markeby

2012-10-27 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0