don't you worry

Blir inte så mycket uppdatering nu om dagarna, har helt enkelt inte haft tid! Jobbar ju 08.00-16.30 varje dag och med träningar och så så hinner jag inte med nåt mer! Tur jag har världens bästa syster som servar och sköter största delen av hemmasysslorna just nu, annars skulle det vara väldigt jobbigt.
I vilket fall så har det varit en väldigt bra dag idag. Beskriver inget mer utförligt än så, idag har varit en bra dag. Punkt. Kan bara konstatera att även små saker kan göra en så glad.

Nu har jag precis pratat med min kärlek, som för övrigt kommer hit imorgon och stannar ihelgen. Jag är nog världens lyckligaste tjej just nu.

Med det så lägger jag mig med ett leende på läpparna och släcker lampan. Hoppas på en lika bra dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0