i will give you all i can

Första dagen på jobbet och min hjärna är rätt så fullmatad med information och nya intryck. Men det har varit intressant, helt klart.
Dessutom är det en liten omställning från att ha varit arbetslös, till en utbildning nu på heltid. Den är ju visserligen bara i tre veckor, men ändå. Man är liksom inte van att ha hjärnan igång hela dagarna. Men nu väntas alltså jobb från 8-16.30 dom tre kommande veckorna. Kul!
Tur att jag har en sambo/syster också för den delen, som nu får stå för lite mer av hushållssysslorna. Annars hade det blivit lite jobbigt att hinna med allt! Men nu går det ju bra, hon är en riktig stjärna :)
 
Nu ska vi se lite Bonde Söker Fru innan det är dags att dra iväg på hallen för kvällens träning.
 
I övrigt vill jag bara skicka iväg ett megastort GRATTIS till både min underbara pappa och till världens bästa vän Therese som båda två fyller år idag! :) <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

GRATTIS till segrarna!!! :) så jäkla roligt!

Och tack en så fin grattishälsning.. :)! Loveu

2012-10-02 @ 07:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0