with you, everything is perfect

Taskig uppdatering här. Som det varit nu på sistone. Men det blir liksom en ond spiral. Tar man inte tag i det och skriver på en gång, så blir det jobbigare ju längre man skjuter upp det. Osvosv.
Sedan sist har iallafall en dryg vecka hunnit passera. Sista veckan på utbildningen är avklarad. Och jag har nu hunnit jobba tre dagar. Inte så värst stor skillnad ändå. Fast igår och idag har jag bara jobbat 5timmars pass, ganska skönt faktiskt. Jag har också hunnit gå en vecka till på kryckor, men sedan måndag kväll har jag även lagt undan dessa och befinner mig nu på fri fot. För det är verkligen så det känns. Jag känner mig smidig, ledig, snabb. Det är helt klart väldigt skönt att vara fri från krycksen. Väldigt skönt.
Nu är det istället rehab som gäller. Förhoppningsvis med snabbt resultat, så att jag snart kan göra comeback på isen. Känns som en evighet sedan sist jag åkte skridskor. Galet. Tiden går så fort. Men vi ser väl hur det går. Blir iallafall inga matcher för mig ihelgen, medan laget tar flyget ner till 08-land och möter AIK och Segeltorp.
Annars sedan sist då.. Jo såklart, jag har ju haft en helt underbart bra helg. Den bästa på mycket länge. Min fina pojkvän kom nämligen hit i fredags, så jag spenderade heela långa helgen tillsammans med honom. Vi gjorde mycket, men samtidigt gjorde vi också ingenting. Helt enkelt bara njöt av varandras sällskap och tog igen lite av den tid som vi alltid är ifrån varandra. Mycket välbehövligt. Och jag måste bara säga, att han gör mig så lycklig. Jag är verkligen kär. Är så himla glad att jag har hittat den här underbara killen. Världens bästa.
 
Ikväll tänkte jag faktiskt dra iväg på hallen och kika lite på träningen en stund. Har inte träffat alla brudar i laget på flera veckor, så det ska bli kul.
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0