you´re the reason i come home

Ligger i soffan och myser i min rosa morgonrock. Har nyss pratat över en timme med min mamma i telefon. Tur att dom finns. Telefonerna alltså. Ja mamma också, såklart. Men just telefonerna gör liksom att man inte känner sig så ensam som man är. Har tillbringat flertalet timmar ihelgen med att prata med min kära familj om allt mellan himmel och jord. Jag har världens bästa familj också, bara så att ni vet.
Idag har jag inte gjort så väldigt mycket. Vaknade snuvig och ont i kroppen och det visade sig att jag hade feber. Så den planerade träningen kunde ju slänga sig i väggen. Skit. Däremot så har jag tvättat och tittat på j20hockey med Agnes, skönt att ta sig iväg ut en sväng och kul med sällskap :) en sväng förbi affärn påvägen hem, handlade hem massor med frukt för att ladda med c-vitaminer och sedan dess har jag bara varit hemma. Renbäddat, duschat och ätit middag. Och legat i soffan. Nu ska jag gå och fixa en fruktsallad lagom till dess att Solsidan börjar. Ikväll blir det tidigt i säng för att förhoppningsvis vakna piggare och friskare imorgon så jag kan jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0