you're the worlds greatest

Dålig uppdatering på sistone. Ids inte försöka bortförklara mig. Har i och för sig mycket för mig om dagarna just nu, sen känns inte bloggen som någon prioritering heller.
Den senaste veckan har iallafall flugit förbi i en rasande fart. Jobbar och står i dagarna långa och jag trivs verkligen på nya jobbet. Det känns riktigt kul och spännande. Och inspirerande! Så det känns super :)
En annan sak som däremot är sämre, är att min häl inte vill bli bättre. Vilket innebär att jag har spenderat den senaste veckan på kryckor. Inget att rekommendera. Tröttsamt och väldigt handikappade. Tur det finns så många fina och snälla människor runt omkring en som hjälper till och gör saker och ting lättare. Annars hade jag aldrig klarat mig! Men jag är ändå inte deppig. Jag hoppas på det bästa, det vill säga att jag bara har en vecka kvar och sen så ska jag vara tillbaka igen. Håller alla mina tummar och tår för att det ska bli så!
Ihelgen så har jag haft världens bästa mamma här. Hon är verkligen underbar. Helt fantasiskt bra. Vi har hunnit med massor! Shoppat och ätit god mat. Tränat och fikat gott. Myst och surrat i massor. Tagit igen en massa mamma-dotter tid. Och det var verkligen behövligt. Dessutom har hon passat upp mig och sprungit före och efter som om jag vore totalt handikappad. Sådär som bara mamma kan ;) men det har då varit hur mysigt som helst att ha henne här. Och dessutom stannar hon ikväll också och åker inte förrän imorgonbitti, så jag får rå om hon en kväll till, hur bra som helst! :)
 
jag älskar dig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0