drop the fight

6poäng. 9-2. 5-3. Glädje. Så skulle jag nog bäst sammanfatta helgen. För trots låång resa, tidig avresa och sen hemkomst, förseningar, stress, lång väntan och smått kaos emellanåt, så var den här helgen fantastiskt rolig. Och herregud så roligt det är att spela bra och vinna. Och med det här underbara laget, dom här grymma brudarna, så blir det såklart ännu bättre. Nu är allt igång igen och när jag får vara på planen och spela så är jag väldigt glad att jag fortsatt med min hockeykarriär en säsong till. För det är så himla kul. Det är trots allt bland det roligaste som finns faktiskt.
 
 
Idag sov jag ut till 10 ungefär, sen tvättade jag fram till lunch. Sen for jag och Karin iväg på gymmet och körde ett pass och sen handlade vi på vägen hem. Sen har jag stått och lagat en supergod kycklinggryta. Den blev riktigt smarrig faktiskt! Så nu vilar vi ner maten och fördriver tiden fram tills träningen, som vanligt 21.15 på måndagar. Ska slå igång lite Bonde Söker Fru som aldrig blev sett i fredags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0