I'll be coming back to you some day

Har precis krupit ner under täcket och känner hur kroppen börjar slappna av, rätt sliten efter två tuffa matcher ihelgen. Men med ytterligare två segrar så är det även med en riktigt skön känsla i kroppen. Riktigt fantastiskt, underbart härlig känsla faktiskt. Grymt.
Kvällen har jag spenderat i min ensamhet i soffan. Men tack vare telefonen och ett par samtal till min underbara familj samt x-factor så har jag knappt känt mig ensam ändå.
Imorgon börjar allvaret. Nervös och lite pirr i magen, helt klart. Men det är väl så det ska va.
Ska iallafall bara ringa och säga godnatt till min kärlek och sen ska jag stänga ögonen och bege mig till drömmarnas värld. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0