only you know better

Har alltid problem med hur jag ska börja mina blogginlägg. Skulle vilja börja på något intressant sätt, men det blir liksom aldrig av. Aja, snacka om ilandsproblem. hehe
 
I vilket fall så blev det lite ändrade planer förra veckan. Genom att jag hade lite feber på torsdan och därmed inte kunde träna så åkte jag hem redan torsdag eftermiddag. Överraskade min älskling som blev lite chockad och fick sedan en god middag hos mami och en riktig mamma-dottermyskväll med massa Skilda Världar. Mycket bra. Avslutade dagen med att krypa till sängs med mitt hjärta, helt klart bland det bästa som finns.
Fredag förmiddag spenderade jag till att göra lite nytta, tvättade en massa kläder och städade även av lägenheten, vilket var mer än behövligt. Sedan var jag på en lunchdate tillsammans med världens bästa vän, vilket var ännu mer behövligt. Guldvärt! Eftermiddagen bjöd på ett besök hos min fina farmor samt ett lungt pass på gymmet med pappa, mest för att röra på kroppen lite. Gomiddag hos mamma väntade sedan, innan kvällen avslutades med lite soffmys innan det var dags för sängen. Lördagmorgon klev vi upp i ottan för att åka iväg till Vännäs på folkrace. Som tur var så hade det regnat klart under natten så dagen bjöd på helt okej väder faktiskt. Resultatet av själva tävlingen var riktigt bra för André, fram till finalen då bilen la av. Riktigt tråkigt, men så är det ju ibland. Väl hemma åt vi på pizzan och sen blev det en massa mys i soffan framför diverse filmer som gick på tvn.
Söndagmorgon vaknade jag och hade feber, igen. Så bestämde mig för att stanna hemma en dag till. Gjorde inte alltför mycket under dagen, myste mest med min kärlek.
Måndagmorgon körde jag då alltså tillbaka hit upp till Piteå. Först väntade ett besök hos sjukgymnasten. Har ju nämligen fått problem med min hälsena igen. Och det var några slemsäckar som var irriterade och en lätt inflammation i hälsenan. Så har börjat behandla, igen. Så trååååkigt. Menmen, förhoppningsvis ska det gå fortare att få bort det den här gången, eftersom det inte hunnit gå så långt ännu.
I övrigt så har jag inte gjort så väldigt mycket dom här dagarna. Tränat, tvättat, tränat. Rehabiliterat. Sovit. Läst. Suttit vid datorn. Sett tv. Lagat mat. Handlat. Osv... Ikväll blir det dock hockey, Pite Hockey - Vännäs, kul!
 
Tror det här blev ett ganska drygt inlägg att läsa. Så orkar ni inte läsa, så har ni inte gått miste om något väldigt intressant direkt.
 
Äsch, nu ska jag ge mig. Byyyyyyyye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0