for a second that line felt true

Uppdateringen är verkligen på lägsta möjliga nivå just nu. Ganska precis två veckor sen jag skrev senast.
Hade en helt underbar påskledighet i fjället tillsammans med min kära pojkvän. Njöt för fullt och bara mådde, i 10dagar! Ska försöka slänga upp en bildbomb till veckan, tog hur mycket bilder som helst, och som ni vet- en bild säger mer än tusen ord, så vi lämnar påsken där så länge.

Nu är jag iallafall återigen åselebo. Dom här första dagarna har varit lite blandade. Mycket träning (och träningsvärk!), matlagning, tvätt, lite plock och så, men också lite jobb, två dagar iaf. Kul!

Imorgon blir det däremot annat. Tidigt åker jag, karin och mamma iväg norrut till Piteå. Dags att göra avslut på riktigt. Lägenheten ska tömmas och städas ur. På lördag blir det också avslutning med världens bästa lag. Ska bli skönt att få träffa alla igen!

Nu ska jag mysa en stund till med mitt hjärta innan det är dags för sängen! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0