on our way

Ojoj, nu är det nära. Vi har packat våra saker, lastat in dom och oss i bilen och precis i denna stund lämnar vi Åsele. Spännande! Börjar få lite fjärilar i magen faktiskt! Tänk att om typ 12h så befinner vi oss i Turkiet. Åh, så underbart det ska bli!

Den här veckan annars har jag inskolat mig på Åseborg, bofinken. Har varit riktigt kul! Men såklart jobbigt med allt nytt också, innan man har lärt sig allt. Men allt som allt, riktigt roligt :)
I övrigt har jag tränat, förberett inför resan och såklart umgåtts med min fina familj!

Tror inte jag har berättat annars att jag har varit hos frisör mamma. Hon har både fixat min utväxt och klippt mig, tog bort typ en decimeter! För en gångs skull syns det när jag har klippt mig, men det blev verkligen fräscht också! Båda delarna var i högsta grad behövligt!

Nu tänker jag vara social med Karin. Vi hörs om en vecka! Ha det bra! Puss


Kommentarer
Postat av: Madde

Gärna en bild på håret :)

2013-05-09 @ 21:27:12
URL: http://maddesfamiljeliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0