2 veckor till julafton

Jag brukar verkligen aldrig ha svårt att somna. Visst finns det undantag, men dom är få. Och när jag har svårt att sova, handlar det oftast om att det tar 15-20min istället för att jag somnat direkt huvudet landat på kudden. 
Igår var därför en väldigt konstig kväll. Jag hade lagt mig och släckt lampan ganska exakt samma tid som idag. Men det gick inte att somna, stört omöjligt! Minst två timmar låg jag och filosoferade om allt möjligt. Och det, det är en enormt lång tid för mig. 
Trodde därför att jag skulle vara jättetrött idag, men det har gått otroligt bra! Kanske för att jag har varit igång hela dagen, men kanske också för att jag sovit så pass mycket på sista tiden att jag klarar mig! 

Började iaf dagen med att mysa ner mig i soffan under täcket med bästa syster och se julkalendern. Så mysigt! Sen blev det frukost och skola som vanligt fram till lunch. Sen var vi lediga från lektioner i eftermiddag, så då blev det lite plugg hemma innan vi helstädade lägenheten. Så fräscht med nystädat!👌
Middag och lite soffhäng innan träning. Kvällen har jag sedan spenderat i min ensamhet. Tog en lång varm dusch, suttit i soffan med datorn och långsurrat med mamsen. En helt okej tisdagskväll! 
Och nu har jag alltså lagt mig, fått avsluta dagen med ett samtal med min kärlek och nu hoppas jag att John Blund tar med mig till drömmarnas land! Godnatt! :) 



Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är så fin!! <3

Svar: Men finafina du, tack så mycket!!❤️
Clara Markeby

2013-12-11 @ 10:41:18
URL: http://pallan.blogg.se
Postat av: anna

Fina du♡

Svar: Men tack fina du!!❤️
Clara Markeby

2013-12-11 @ 16:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0