9 december

Återigen måndag och ny vecka. 9 december. Anna-dagen. Grattis till alla Annor där ute och grattis till mig själv! Hehe 

Helgen blev rätt lugn. Mys med bästa sis och bästa papps. Vinst i lördags mot Clemensnäs trots allt annat än bra spel. Men tre poäng är alltid tre poäng! Lugn lördagkväll i soffan och sen även en lugn söndag. Klart skönt, även om jag alltid måste förklara för mig själv först att jag faktiskt kan slappna av och bara ta det lugnt en hel dag. Annars vill kroppen gå på högvarv ändå och jag får svårt att slappna av, känslan av att "det är något jag borde göra!!" Finns liksom alltid där annars. Man behöver få ta det lugnt ibland, få samla energi. 

Måndag idag och allt annat än lugn dag! Först lektion 8.30-11.30 och sen en lång föreläsning på eftermiddan 13-16, tom strax efter. Va helt slut i huvudet då vi kom hem kan jag lova! Var därför skönt att fara och träna och låta hjärnan vila lite ;) 

Nu har jag dock lagt mig och ska ringa min man. Som jag förövrigt saknar, jättemycket. Längtar tills det är julledighet och jag får krama han varje dag! 

PS. Jag gjorde förresten nytt PB i chins i fredags igen, 7st!😃😃

Mys i soffan framför julkalendern❤️
Julklappsinslagning! 
Årets hockeybild. Jag och min bättre hälft❤️

Kommentarer
Postat av: Therese

grymt gumman! grattis!!! 😊👍👊💪💖

Svar: tack stumpan!! :) :)
Clara Markeby

2013-12-09 @ 22:29:53
Postat av: K

❤️❤️❤️

2013-12-10 @ 07:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0