dan före dan

Dan före dopparedan. 
Idag har vi gjort dom sista förberedelserna, så det allra mesta är i ordning inför morgondagen! 

Imorgon så blir det först lite fika och julklappsutdelning här hos mig och andré tillsammans med hans familj som kommer hit från Vilhelmina. Sen spenderar vi i vanlig ordning resten av dagen hos pappa, hela familjen. Ska bli så mysigt! 

Ikväll åt vi middag och myste hos mamma. Alla fyra barn, mamma, pappa också andré och johanna. Riktigt mysigt det också, och gott såklart! 

Nu har jag och andré faktiskt redan krupit ner under täcket och ser på tv, riktigt lyxigt med tv i sängen! Ska bli skönt att sova tidigt så man tar sig upp i tid imorgon :) 

Fick iaf avsluta det här årets matcher med två vinster mot Luleå, skönt med bra avslut och bara hoppas det fortsätter efter jul också! 

Nä, nu ska jag mysa med min kärlek. 
God jul på er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0