december!

Vi har nu äntligen gått in i december månad. Denna mysiga vintermånad. Att få vakna upp första december, på första advent, till ett vitt, vackert landskap gjorde det hela ännu bättre. Att min kärlek dessutom låg bredvid mig var verkligen pricken över i. 
Vi har som sagt gjort julmysigt i läggan och idag slog vi in dom första julklapparna samtidigt som vi lyssnade på julmusik. Så mysigt! 

Mindre mysigt är att både jag och karin varit hängiga och fått hoppa över träningen både igår och idag. Riktigt tråkigt, men jag hoppas det blir kortvarigt så vi är back on track imorgon igen! Blev en riktigt tidig kväll igår och 10timmar in på sömnkontot, så tanken är att göra detsamma ikväll och hoppas att det hjälper i tillfrisknandet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0