en mörk torsdag med perfekt avslut

Ligger i soffan med huvudet i knät på min kärlek. Kunde inte ha tänkt mig en bättre torsdagskväll! 
Ute regnar det och har gjort så hela dagen. Det har seriöst inte varit ljust ute idag, överhuvudtaget. Man vill verkligen bara kura ihop sig inomhus och inte behöva kliva utanför dörren. Men det går ju inte såklart. 

Har iallafall hunnit med både plugg och träning idag. Och så handlat, tvättat och lagat mat. Effektiv och bra dag som nu avslutas i soffan med bästa möjliga sällskap! 
Träningen gick bra, skönt tryck och kroppen känns riktigt mör nu efteråt! Glömde säga förra veckan att jag slog till med nytt PB i chins igen, 8st är jag uppe i nu! Tangerade det idag, gött! Kul när man får göra framsteg :) 

Nä, nu ska jag mysa på här. Hoppas ni får en mysig torsdagkväll! 

Kommentarer
Postat av: Therese

😁😁😁😁👍👍👍👍👍💪💪💪💪💪👊👊👊👊👊!!

Svar: 😁😁👍👍👊
Clara Markeby

2013-12-20 @ 07:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0