godnatt från sängen

Torsdagkväll och jag har återigen intagit sängposition för att fortsätta inpumpningen av timmar på sömnkontot. För det verkar ha gett resultat, känner mig piggare och igår blev det både ett pass på gymmet och isträning. Idag är det dock vila som gäller, så kroppen får chansen att känna efter och återhämta sig. Och förhoppningsvis vara fit for fight för två pass imorgon igen! 

Ikväll på promenaden så gick det inte att låta bli att känna dom där riktiga december/julkänslorna. Snön knastrade sådär underbart under skorna, jag nynnade på en julsång och luften var sådär härligt frisk och kall. Det är ungefär bara 2,5 vecka kvar till julafton. Och räknar man bort imorgon, är det bara två skolveckor kvar innan ledigt. Wonderful! 

Nu ska jag stänga mina gröna och sova in fredagen och helg. Har tagit på mig mina långa pyjamasbyxor nu. Har kämpat in i det sista med mina sovshorts, men efter natten som var då jag halft frusit ihjäl, har jag nu fått ge efter. Så ikväll åkte dom på. Och jag känner hur skönt det är. Nu ska jag även ge efter för mina tunga ögonlock och välkomna sömnen. Godnatt! 



Bakade polkagrisbräck med mörk&ljus choklad, för första gången ikväll. Resultatet blev rätt misslyckat utseendemässigt, men förhoppningsvis går dom att äta ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0