insikter

17 december. Det innebär en vecka kvar till julafton och två veckor kvar till nyår. Två veckor kvar av det här året. Av 2013. Det känns helt sjukt. Det slog mig först idag, att det snart är nytt år. Att vi nu börjar göra saker "för sista gången det här året". Jag har nog inte riktigt tagit in det. Hängt med på att tiden gått så fort. Jag har snart genomfört första terminen på universitetet. Förutom tentorna i januari är det bara en lektion kvar, labb imorgon eftermiddag. Galet!! Jag tyckte nyss det var höst och allt drog igång. 

Den här tisdagen började iallafall under täcket i soffan framför julkalendern. Så mysigt och bra start på dagen! Annars hade vi sista fysiklektionen och sen gjorde jag och karin klart biologirapporten och skickade in den. Skönt! Och sen blev det sista kuddträningen innan jul. Eller ja, för det här året. Ni ser, det går liksom inte in. 
Kvällen har jag spenderat i soffan. Har inte mycket att göra, och inget jag känner för att titta på på tv heller. Väntar nog bara in tvätten och sen går jag och lägger mig! 

Hade ingen bild att lägga upp, så jag kör på en av mina favoriter istället. Massa kärlek till alla fina brudar på den här bilden. Ni är grymma allihop och jag längtar sjukt mycket till juldan då vi får ses igen!!❤️❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: anna

Kärlek på hög nivå♥snaaart ses vi!! ♡

Svar: Jaaa!!❤️❤️
Clara Markeby

2013-12-17 @ 21:48:29
Postat av: Paulina

<3!!

Svar: <3
Clara Markeby

2013-12-20 @ 08:02:10
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0