lördag!

Lördagkväll och jag myser i soffan med mor och syster. Massor med tända ljus och förutom att det är värdelöst på tvn så är mysstämningen på topp! 

Förövrigt så gjorde jag nåt spontant (ovanligt för att va mig!!) igår och tog en buss hem bara för att spendera kvällen och natten hemma. Hann först umgås en stund och äta middag med min pappa och bror. Sen fick jag se lucia i kyrkan, inget är som lucia i kyrkan hemma- så mysigt och dom var så duktiga! Sen hann jag även få träffa och krama världens bästa Therese, välbehövligt! Fyrverkerierna fick jag också se, många år sedan sist så det var kul! Och sen, såklart, så hann jag mysa och kramas massor med min underbara pojke. Så det var helt klart några otroligt fina och värdefulla timmar jag fick hemma. Nu längtar jag något enormt tills om bara lite drygt en vecka då vi åker hem på julledighet! 

Idag åkte jag tillbaka med mamma hit till Umeå. En timme på stan (där det var sjuuukt mycket folk) blev det innan vi var nöjda. Sen har vi pysslat lite här i lägenheten, gjorde en underbar plocksallad till middag och sen har mamma färgat utväxten både på mig och Karin. Och så mys i massor nu ikväll! 



Nu blir det strax sängen, imorgon börjar vi dagen med att baka pepparkakor! 

Nyblondie!

Kommentarer
Postat av: Therese

åh, mys ❤️❤️❤️❤️ snart ses vi på riktigt! va så roligt att du kom in på jobbet och sa hej, gjorde min kväll ❤️

Svar: Du är så himla bra min vän, massa kärlek!!❤️❤️❤️
Clara Markeby

2013-12-15 @ 11:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0