i am the one and only

En underbar helg har kommit till sitt slut. Och ännu en vecka är därmed också över.
I fredags kom pappa och André upp. Underbart att få krypa in i mitt hjärtas famn igen. Kvällen spenderade vi på dejt. En äkta "dinner and a movie date". Mat och bio med andra ord. Så himla mysigt. Lördagen blev det tacosmys och mello i soffan med lite gotta. Ja, därinnan hann vi ju spela match också såklart. Såsom idag. Ingen höjdarhelg den här gången. Men det är ju inte hela världen. Idag hann vi iallafall mysa en liten stund innan dom var tvungna att packa ihop och bege sig hemåt. Lika jobbigt varje gång. Men nu är det inte länge kvar. Bara kämpa. Mycket roligt som kommer hända framöver!

Men det är som ändå konstigt. Hur tomt det kan bli. Hur stor min lilla säng kan kännas helt plötsligt. Hur man för en stund känner sig helt komplett, för att det sen saknas en bit där igen. Men jag är ändå väldigt lyckligt lottad. Jag har en underbar syster/bästa vän som jag delar allt med. Och jag har en fantastisk pojkvän som jag blir mer och mer kär i hela tiden. Och sen har jag den bästa familj man kan få och otroliga vänner som jag är så glad över att ha. Jag har det bra. Jag har det fantastiskt bra.

Med dom orden avslutar jag den här dagen. Nu ska jag slå en signal till min kärlek, och sedan stänga mina gröna för att ladda för ännu en ny vecka.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0