Du är den finaste jag vet

Another week has passed by. En vecka fylld av jobb och träning. Säger då bara det, jag har världens bästa syster. Skulle aldrig klara mig utan henne.
Något särskilt intressant inträffade väl inte direkt under veckan, inte vad jag kan komma på iallafall.
Fredag direkt efter jobbet åkte jag och syster ner till Skellefteå, derby SAIK-Luleå. Alltid kul med hockey. Särskilt derbyn. Bra match, tråkigt bara att Skellefteå förlorade. Det bästa av allt var såklart att jag fick träffa mitt hjärta. Oj så skönt det var att få krama och pussa han. Det absolut bästa. Det jobbiga är bara att helgen går så fruktansvärt fort. Alldeles för fort. Och nu är det alldeles för länge tills vi ses igen. Blä.
Helgen i övrigt har innehållit ännu mera hockey såklart. Brynäs igår och Leksand idag. En poäng igår, 20sekunder från 3p. Dock 3p idag, så det var desto skönare! Slutspelsplatsen är så gott som helt i hamn, och det känns grymt skönt!
Gårdagskvällen bestod av soffmys, film och karra. Bäste.
Kvällen idag har jag spenderat hos emme med girlsen. Skräckfilm, som vanligt. Inte min favorit, men vad gör man inte! Hoppas bara jag kan sova inatt...! Hehe

I veckan väntar jobb som vanligt, plus träning. Imorgon ska jag träffa en syv också, så det blir spännande. Börja fundera lite mer konkret på framtiden.
Nästa helg är vi matchlediga, och då kommer världens bästa mamma hit. Ska bli så mysigt!

Nej, nu ska vi börja bege oss hemåt. Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0