du och jag, hand i hand

Träd, träd och träd. Vårt avlånga land består av väldigt många träd. Det finns dock även ett par orter och städer däremellan. Bland annat Sundsvall, som vi snart kommer passera. Vi har nu åkt ungefär 4timmar av denna underbara bussresa. Vilket betyder att vi har ungefär minst 6timmar kvar. Fantastiskt.
Resan känns däremot lite lättare genom den fina segern vi tog idag. Helt klart mycket, mycket härligt. Och en fin revansch från gårdagen.
Annars från helgen då. Ja, vi har ju hunnit se två hotell. Ätit god mat. Mycket goda frukostar. Sett Skellefteå spöa HV71. Och spelat hockey då, såklart.
I veckan väntar jobb som vanligt. Jag hade en ofantlig tur, som faktiskt inte börjar förrän 12.30 imorgon. Väldigt vältajmat måste jag säga. Träningar ska ju också hinnas med, eftersom det väntas två nya matcher till helgen. Då kommer även världens bästa pappa och världens underbaraste pojkvän upp till Piteå. Längtar som bara den.

Nu ska jag, jaa.. Fortsätta detta intressanta bussåkande. Hoppas ni har en bra söndagskväll, på ett skönare ställe än i en buss!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0