i guess i will wait for shooting stars, in this painful dark

Hej hallå. Sitter just nu på bussen påväg söderut, destination Gävle. Har precis passerat övik och kroppen känns lite sådär lagom öm. Har inte ännu kommit till det där stadiet då man får byta ställning konstant för att inte kroppen ska bryta ihop.
I vilket fall, veckan som gått. Jobbat som vanligt, måndag till torsdag. Lite upp och ner, men fick avsluta med en mycket bra dag igår så det var positivt. Den känslan tar jag med mig till nästa vecka!
Annars så har både jag och sis varit halvsjuka i veckan, så blev endast träning igår. Hade både lite feber och lite halsont i början av veckan, men nu har det gått över och jag känner mig laddad inför helgens matcher.

I övrigt har det varit en vanlig vecka, har gått till jobbet på morgnarna då jag inte börjat förrän 9, och det kan jag lugnt konstatera, att även om man inte går nåt pw-tempo och försöker att inte klä sig alltför mycket så lökar man djävulen ändå när man kommer fram. Även igår, då termometern visade -27. Det är hopplöst! Menmen, det är ju skönt och uppiggande iaf. Man får överleva lökningen ;)

Det egentligen mest intressanta är att en resa är inbokad, i slutet på maj, med mycket fina vänner. Och denna resa tar oss utanför Sveriges gränser, till något varmt underbart ställe. Destinationen var bestämd, men kan komma att ändras. Återkommer mer när det är klart! Känns iallafall helt underbart och jag vet att det kommer att bli sjukt kul, längtar redan som tusan!!

Nu är det bara att invänta nästa stopp här på resan genom vårt vintriga land. Höga kusten och lunch väntar om ett tag. Ska bli gött med lite käk i magen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0