var du än befinner dig, har du en famn för mig?

Torsdag och endast en arbetsdag kvar av veckan. Oj så skönt.
Som vanligt är det ganska dött här under veckorna, men jag hinner helt enkelt inte titta in och skriva oftare!

I vilket fall så har dagarna rullat på som vanligt den här veckan. Jobb, mat, träning och sömn. Igår var vi och såg hockey. Idag har vi ingen isträning pga match i hallen, så då blev det ett pass på gymmet med karin efter jobbet istället. Och jag säger då det, grymt va kul det va! Det var nog länge sedan jag tyckte att det var så roligt att träna. Underbart. När vi kom hem så fixade jag mat medan karin duschade, plockade även undan allt och diskade och så, skönt att få bidra litegrann här hemma för en gångs skull!
Så nu har jag duschat, hoppat i min onepiece och lagt mig i soffan framför tvn. Så skönt!
Imorgon kommer bästa mamma upp så det blir mys för fulla muggar hela helgen. Helt perfekt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0