ibland finns det fler tankar i huvudet än vad som egentligen får plats

Sitter på bussen påväg söderut. Solen skiner ute. Vi har precis passerat en större bilolycka. Om mindre än fyra timmar är det nedsläpp. Vinna eller försvinna. Det är idag det avgörs.

Jag har lärt mig att göra en fyrbensfläta. Ganska irrelevant. Men dock.
Jag svettas också. När man klär sig klockan halv sex på morgonen för att kliva ut i nästan -20, så tänker man inte på att man några timmar senare ska sitta i en buss med solen gassande in genom fönstret. Och då får man ta konsekvenserna.

Nu är det exakt 3h och 34min kvar tills pucken släpps. Vinna eller försvinna som sagt.


Kommentarer
Postat av: Madde

Du får gärna lära mig den flätan! :)

2013-03-14 @ 07:56:08
URL: http://maddelindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0