you're the reason i smile

Två inlägg på samma dag, slår på stort känner jag!
Har iallafall krupit ner i sängen nu, i en nytvättad pyjamas, mys! Har avslutat kvällen och helgen på bästa möjliga sätt. Fick först och främst börja träningen tidigare, skönt! Dessutom kände jag mig pigg i benen också, riktigt skönt! Sen när vi kommit hem gjorde vi i ordning fika, två knäckebrödmackor med kokt ägg på, en smoothie och mango. Mumma! Sen bästa på söndagskvällarna, en timme Så ska det låta i soffan tillsammans med världens bästa syster! Kan inte bli så mycket bättre.

Nu ska jag sova, imorgon väntar en tidig morgon, 6.45 befinner jag mig på jobbet. Imorgon kommer även världens bästa pappa upp och stannar några dagar. Mys. Godnatt!

Tar en bild från förra helgen, men dock, världens finaste syster! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0