hejåhå, ny vecka!

Måndagkväll och jag har lagt huvudet på kudden, oj så skönt att få sträcka ut kroppen!
Lite snabbt om helgen. Den började ju inte som planerat, då jag vaknade upp på fredagsmorgonen med jätteont i halsen. Efter många om och men bestämde jag mig ändå för att åka iväg, eftersom Magnus skulle med så slapp jag köra. Så i princip hela fredagen spenderade jag sedan på soffan i stugan, läste och sov. Men som tur var, så piggnade jag på mig redan till lördagen så jag också kunde vara med och snickra. Och det är vad vi har gjort hela helgen, byggt på bastun från morgon till kväll. Och fint blir det! Hade alldeles ont i handen när jag skulle lägga mig på grund av allt spikande! Men roligt var det!
Kom hem igen igårkväll efter ett middagsstopp hos svärmor påväg hem.

Idag började jag och karin med en morgonprommis innan det blev frukost och sen ett bröst/benpass på gymmet. Lunch, tvätt, handling och lite plock hemma innan jag käkade middag och for iväg och jobbade 17-21. Kom hem och fick lägga mig i soffan och se Biggest Loser med mitt hjärta.
Sen gick larmet och han stack iväg fort som attans, så nu ligger jag här ensam. Så var det med det myset...;)

Nä, nu tänker jag inte kämpa emot mina tunga ögonlock längre.. Godnatt! :)

Världens bästa, min bättre hälft❤


Kommentarer
Postat av: Madde

Fina ni!

2013-06-14 @ 15:35:31
URL: http://maddesfamiljeliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0