i love to see you smile

Onsdag och halva veckan är snart gjord! Dagarna och veckorna bara flyger förbi. Bara 12dagar kvar nu tills vi åker till Turkiet. Galet!

Helgen och förra veckan avslutades iaf med ett löppass, första gången jag sprang sedan i september! Jobbigt men så härligt! Sen for vi en sväng ut på golfbanan och slog, så kul! Eftermiddagen fortsatte med jobb, innan kvällen och helgen avslutades med VM-guld! Huuur bra som helst! Grymt!

Den här veckan har bestått av jobb måndag och tisdag, dessutom träning och mat osv. Måndagskväll fick jag dessutom umgås med Therese, mysis!
Idag har jag varit ledig, första dagen efter 9dagars jobb! Började med en prommis imorse, sen gym och lunch. Sen åkte jag och Karin till Vilhelmina och hälsade på mormor. Tog med henne ut, åt glass och satt och njöt i solen. Underbart!
Väl hemma igen har jag och min kärlek gjort mat, tacogratäng, och nu ska vi snart iväg och se Fast and Furious 6 på bio! Värsta lyxonsdagen!

Bjuder på lite blandade bilder från dom senaste dagarna :)

https://cdn2.cdnme.se/1104065/7-3/pic_519dcc82ddf2b36b567c90fc.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0