i need your love

Ligger i sängen och ska alldeles strax sova, är helt slut i både kropp och knopp så det ska bli fantastiskt skönt.
Idag har regnet öst ner, riktigt tråkigt och så deppigt. Gillar det inte. Har iallafall jobbat ikväll, men nu är jag ledig i tre dagar. Känns jättebra. Så imorgon efter att jag har tränat och ätit lunch åker jag upp till fjälls.
Gällande träningen så måste jag bara få säga att det är så otroligt roligt att träna just nu. Det går bra och jag känner mig stark. Men framförallt är det just så fantastiskt roligt. Jag älskar det verkligen, varenda pass!

I övrigt så hade jag fått önskemål om att visa hur mitt hår blev när jag hade klippt och fixat utväxten sist. Så här kommer en bild, både med hur det ser ut bakifrån och under liksom, men även framifrån utsläppt. Hoppas det duger! :)

Nu ska jag sussa, godnatt på er, och trevlig helg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0