lever livet

Inte ett moln på himlen. Stekande sol. Svetten rinner. Pressapressa. Jag njuuter! Verkligen inte helt fel att börja 17 och bara jobba några timmar en sådan här dag. Heeelt underbart!

Torsdag alltså. Dom senaste dagarna har sett ut ganska precis som vanligt, jobb, träning, äta, sova. Har även städat hela lägenheten och tvättat. Vanliga vardagssysslor. Men så har vi ju haft detta underbara väder, så jag har verkligen försökt ta vara på det så mycket som möjligt. Rena rama högsommarn!

Igår blev det dock en annan variant av träning, då jag och Karin åkte ut till gafsele efter jobbet och körde ett Crossfitpass med Emma. Sjuktjävlajobbigt, men ändå kul! Och såklart den underbara känslan efteråt då man genomfört passet!
Kvällen spenderades sedan ute på älven på flotten med fika och yatzyspel, mys!

Nu ska jag passa på att njuta en stund till av solen, sen ska jag till tandläkaren, innan jag måste fixa middag och sen dra iväg på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Madde

vad är det för smarrig kaka/tårta som du har tillsammans med hallonen? :)

2013-06-14 @ 15:33:58
URL: http://maddesfamiljeliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0