the rise of the sun can turn even the darkest minds around

Det här inlägget skulle publiceras igårkväll, men det funkade inte att ladda upp.. Så jag lägger upp det precis som det var, så ignorera bara att tidpunkten verkar galen ;)

Sitter just nu på mammas balkong och njuter i solen. Hon och jag har precis varit ute på en superhärlig promenad i det underbara vädret, shorts och linne vid den här tiden på kvällen- helt fantastiskt skönt!

Dagen annars har varit lugn, tog en ordentlig sovmorgon, gjorde sen bananpannkakor till lunch innan jag, pappa och André for ut på golfbanan ett par timmar. Väl hemma åkte grillen fram så det blev grillat kött&kyckling med potatisgratäng och sallad. Och jordgubbar och glass till efterrätt. Mums!

Gårdagen blev inte riktigt som planerat, jobbade förmiddagen och sen på eftermiddagen blev jag tvärdålig. Började må jätteilla. Så det slutade med att jag spydde flera gånger och låg i soffan hela kvällen. Men jag mådde precis som vanligt imorse- hur bra som helst. Så vet inte alls vad som hände..

Resten av veckan i övrigt har bestått av jobb och träning såklart. Jobbade på skolan i fredags som omväxling, kul! Men även utmattande ;) haha
Sen blev det, som ni kanske sett på instagram och fb (ni som följer mig) att både jag och Karin gjorde PB i marklyft, 100kg, i fredags också. Sjukt kul! #twinpower !! :)
Firade även mamma i fredags, i förskott, både för morsdag som är idag och för hennes födelsedag som är på fredag. God mat och mycket mys!

Bjuder även denna gång på lite blandade bilder från senaste dagarna. Vill verkligen bli bättre på att lägga upp bilder, men då jag skriver så pass sällan blir det så många bilder. Men det får va, bättre för många än inga alls! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0