tillbaka i vardagen

Sitter just nu på mammas balkong och njuter i solen. Riktigt varmt är det faktiskt. Helt underbart.
Men jag hinner inte sitta så värst länge, för jag måste snart gå hem och ta hand om tvätten och även förbereda lite inför middagen. Sen ska jag nämligen jobba ikväll. En effektiv måndag, med tanke på att jag också har handlat och kört ett pass på gymmet redan!

Lite snabbt om resan. En helt underbar vecka hade vi. Solade, badade. Åt gott och bara njöt av att ha semester. Hur bra som helst hade vi det faktiskt. Kan säga att jag redan längtar till nästa resa, tur det bara är knappt en månad kvar! ;)

Helgen annars har varit lugn. Träning och mys har det väl mest varit. Skönt att få vara hemma igen också.

I veckan blir det jobb måndag till torsdag och sen åker jag till fjälls till helgen med André. Ska bli mys! Hoppas på fint väder bara.
Imorgon ska jag även få träffa Therese, känns bra då jag inte träffat henne sen innan resan! Finaste vän :)

Nej, men titta på solen några minuter till innan det är dags att göra nytta igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0