a fridaynight on my own

Fredagskvällen är här. Eller rättare sagt så har den snart passerat. Den har i vilket fall för ovanlighetens skulle spenderats helt och hållet i soffan, då vi sent om sider fick veta att träningen blivit inställd pga cupspel. Tråkigt, men inget att göra något åt. Blev en lugn kväll framför idol istället, inte helt fel det heller.
Har haft en kanonbra vecka. Min kärlek kom ju i söndags och åkte inte hem förrän igårmorse, så jag har varit riktigt bortskämd i veckan. Så utöver skola och träning så har veckan innehållit massa mys. Önskar man fick ha det så jämt. Få somna och vakna upp varje dag bredvid den man älskar, det är verkligen något man uppskattar när man inte får göra det jämt! 
Så såklart blev det väldigt tomt igår när han åkte hem igen. Men som tur är så har jag ju min sambo, bästa vän och syster som gör mitt liv otroligt bra ändå! :) 

Imorgon bär det av norrut mot Norrbotten. Destination Luleå. Matchdags alltså. Pucksläpp 16.00, avfärd 10.30. Vilket innebär sovmorgon (halleluja!) och ändå kommer vi inte hem såvärst sent. Vilken lyx! 

Nu ska jag bara invänta omröstningen i idol, sen ska jag krypa ner under täcket och göra kväll. 
Godnatt! 
Bjuder på en härlig sommarbild. Bruna. Fräkniga. Blonda. Glada. Kärlek. 

Kommentarer
Postat av: K

Du är bäst! ❤️

2013-11-22 @ 23:06:03
Postat av: Therese

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

2013-11-23 @ 12:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0