helgen å så

Ligger i sängen och har just pratat klart med min kära. Tänker sova tidigt och ladda inför mitt livs första tenta imorgon. Spännande och lite nervöst, men det ska nog gå bra hoppas jag. Ni kan ju hålla tummarna om ni känner för de :) 

Är iallafall tillbaka i stan efter ett par underbara dagar hemma i Åsele. Har fått mysa i massor med min kärlek, träffat, umgåtts och myst med båda mina fina föräldrar, hälsat på min goa farmor och även hunnit surra, mysa och skratta ett par timmar med världens bästa vän, otroligt mycket värt! 
Helt enkelt haft en fantastiskt fin helg och samlat ihop massor med energi och kärlek❤️ 

Dagen idag har bestått av regn och rusk. Två träningspass, sista förberedelserna inför morgondagen och lite soffhäng, ungefär så har dagen sett ut. 

Nu ska jag sussa, bjuder på lite bilder från helgen, dock mest matbilder, men det får ni leva med ;) haha

Godnatt! :) 


Supergod lunch på Emma's i fredags med mitt hjärta


Gomiddag hos mamma i lördags 
Våffelfika hos mamma igår
Gofika igårkväll

Gojävlakvällsfika ikväll :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0