helgen

Återigen är söndagskvällen här. 
Egentligen har jag inte så mycket emot måndagar och starten på en ny vecka, men sånna här gånger då jag har fått spendera helgen med min kärlek vill jag bara inte att helgen nånsin ska ta slut. Är lika jobbigt varje gång att säga hejdå, speciellt som idag då jag heller inte vet när vi ses nästa gång, att det kanske dröjer flera veckor. Det suger, riktigt hårt. 

Har iallafall haft en helt underbar helg. Igår spelade vi match mot Modo, blev förlust med 4-1, men trots det en riktigt bra match från våran sida! Kvällen bjöd sedan på middag ute (en dag för tidig farsdagsmiddag), med pappa, André, Karin och Hampus. Riktigt mysigt! Blev sedan kladdkakefika hos oss innan kvällen avslutades med soffmys. Har annars mest myst i massor, kramats och bara njutit av att få vara med delar av min underbara familj. Jag säger då det återigen, jag är så lyckligt lottad❤️ 

Nu ska jag däremot göra kväll tidigt. Imorgon väntar första måndagen med skola, heldag dessutom. Har ju tidigare varit hellediga måndagar, så det blir nåt nytt! Bäst att ladda med mycket sömn! Önskar dock att jag hade fått krypa ihop i min älskades armar, men man kan inte få allt här i livet.. Bara att bita ihop. 

Godnatt på er! 


Åt risgrynsgröt till lunch idag, fick julkänslor 🎅

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0