lördagsmys och snart 21

Efter en mycket mysig (och god) kväll tillsammans med min syster med pojkvän, har jag faktiskt redan krupit ner under täcket. Hur illa det än kan låta, såhär en lördagkväll. Men å andra sidan börjar jag ju bli gammal, 21 jordvarv imorgon. Herregud vad tiden går fort. 
Kvällen bestod iallafall av trerättersmiddag, vi skippade dock förrätten och körde dubbla efterrätter istället. Hehe. Sen en massa surr, skratt och mys. En bra avslutande kväll, som 20åring. 
Annars så har jag idag spelat beach volleyboll. För första gången i mitt liv. I tre timmar. Och det känns nu. I både fötter och underarmar. Har redan börjat få blåmärken. Men kul var det! Riktigt roligt! Helt klart något man skulle gjort fler gånger! 
Hunnit med lite soffmys och ett ispass har jag också gjort idag. Så det borde va okej att sova nu. Eller? 

Imorgon drar vi iallafall norrut. Inte så långt dock, men åtminstone till Skellefteå. Där väntas match mot Clemensnäs 14.30. I Skelleftekraftarena. Inte tokigt! Bara att spela hem en seger så blir ju födelsedagen perfekt! 

Det förresten, är ytterligare en bra orsak till varför jag får sova nu. 

Så därför säger jag godnatt. För sista gången som 20åring. Imorgon är det en gammtant på 21 som vaknar upp. Konstigt det där egentligen. Hur man helt plötsligt blir en annan siffra gammal, över en natt. 




Kommentarer
Postat av: Therese

💖💖💖💖💖💖

2013-11-17 @ 16:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0