lyckligt födelsedagsbarn

Det här med att fylla år, det är ju egentligen något som blir mindre märkvärdigt med åren. Men samtidigt så har jag med åren fått lära mig hur bra dagen kan vara av andra orsaker. Tack vare alla underbara människor som man har omkring sig. 
Jag hade iallafall en toppenbra födelsedag igår. Fick massor med fina grattishälsningar. Fick vinna matchen med 5-1 tillsammans med ett gäng superhärliga brudar. Och sedan fick jag avsluta kvällen tillsammans med världens bästa kille. Som överraskade mig fullständigt och var här, hos mig, när jag kom hem. Med röda rosor och paket. Och nybakad kaka. Men framförallt, han var här. Det var det absolut bästa som kunde hända. Att få avsluta min tjugoförsta födelsedag i armarna på min kärlek. Jag kunde inte ha drömt eller önskat något annat. Jag fick somna igårkväll som världens lyckligaste tjej❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0