onsdag!

När klockan ringde imorse, efter tio timmars sömn, kände jag mig faktiskt utvilad. Underbara, fantastiska känsla. Om du bara ville infinna dig oftare! Har dom senaste dagarna, trots rätt bra med sömn, varit som en klubbad säl när klockan ringt. Och det är ju så jobbigt. Så imorse var en välsignad morgon, verkligen. 

Det har annars varit en rätt bra onsdag måste jag säga. Ledig från skola, men produktiv ändå. Började med en morgonprommis. Frukosten följdes sedan upp med handling och sen städ av hela lägenheten. Och det, det är också helt underbart - efteråt vill säga ;) rent och fräscht, det är ju så härligt. 
Bananpannkakslunch blev sedan uppladdningen för veckans första gympass. Brukar i vanliga fall hunnit med två gympass redan när onsdagen är kommen, men med nytt schema och dubbelt så mycket plugg så får det bli lite ändringar. Har därför gått ner till 2 gympass nu i veckan, istället för 3. Men det funkar ju det med! Körde iallafall ett härligt, tungt och svettigt ben/bröst/biceps pass! 
Eftermiddagen bjöd sedan på lite härligt soffhäng, litelite plugg och knäckebrödsbak. Middag och sedan isträning. Och kvällsfika såklart- kesokvarg toppat med granola och så nybakat knäckebröd med smör och vitlöksost. Muuuumms. 
En bra onsdag helt enkelt. Men så har jag ju fått spendera den med världens bästa sis❤️

Nu inväntar jag bara kvällssamtalet från min kärlek, innan det är dags att avrunda dagen. Torsdag imorgon och sen fredag och helg! Galet vad fort det går.

Sov gott på er!




Kommentarer
Postat av: K

Du är bäst!

2013-11-14 @ 07:35:47
Postat av: K

Du är bäst!

2013-11-14 @ 07:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0