söndagkväll

Ännu en helg är till ända. Har sett på Johan Falk men när det blev nyheter kände jag att det var mer värt att gå och lägga sig istället. 
Gårdagen- en bussresa tur och retur upp till Luleå. Match däremellan som slutade med 7-0 seger för våran del. 4 (1+3) poäng blev det för egen del. Kul! Pga av lite strul med bussen kom vi dock inte hem förrän typ 12, så imorse blev det sovmorgon till 10, skönt! En lugn dag, en sväng ut till strömpilen för ett besök på Maxi samt lite julklappsinköp, sen såg vi på munksund på livearena. Ett 55mins svettigt indoorwalking innan jag fixade ihop pasta och köttfärssås till middag, sen en kväll i soffan samtidigt som jag tvättat. Känner mig dock sjukt trött, så det ska bli skönt att sova nu. Imorgon går vi in i sista veckan i november!



En härlig morgonprommis innan frukost igår. 

Chokladbananpannkakor till lunch idag


Köttfärssås till middag samt maaaassa rester!

Också fick kvällen och helgen avslutas med avokadomousse och hallon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0