torsdagkväll i soffan

Har slängt ner mig i soffan under en filt för resten av kvällen. Är rätt slut i huvudet efter en heldag på skolan med nya kursstarter. Vi tentade ju som sagt av kemin i tisdags (gick bra tror jag!) och idag startade nya kurser, biologi och fysik. Kommer helt klart att bli en omställning att läsa på heltid nu, med två kurser samtidigt, men det ska nog gå bra det med! Med planering så går det mesta :)
 
Igår var det alltså en helt ledig dag från allt som har med skola att göra, underbart! Fick dessutom spendera den med mitt hjärta som kom hit över dagen tillsammans med sin pappa. Hur bra som helst! Fick några underbara timmar med massa mys. Avslutade sedan dagen med löpintervaller och ispass.
 
Efter tentan i tisdags så blev det förresten firande med ett gympass som förde med sig ett nytt PB i chins för min del, 6st! Mitt gamla rekord var tre år gammalt, så det kändes verkligen skönt och på tiden att få slå det!
 
Nu ska jag slå på tvn och se lyxfällan.
Imorgon är det skola på förmiddagen som gäller, sen kommer pappa och andré hit och stannar över helgen. Längtar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis gumman! Grymt bra 😁😁😁

Svar: Hihi tack!!😁😁
Clara Markeby

2013-11-07 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0