15 oktober


Här ligger jag just nu. I sängen under täcke och fleecefilt. Med ett leende på läpparna efter att just ha avslutat dagen med ett samtal med han som gör mig sådär lycklig. 

Halva oktober har nu gått, och november närmar sig med stormsteg. Förstår inte var dagarna tar vägen, det går så jäkla fort! 

De här två dagarna har som vanligt bestått av skola, träning, plugg, mat, sova osv. Inget nytt. 
FAST, idag körde jag båda träningspassen fullt ut och det kändes bra i min axel! Har haft problem med den nu i ett par veckor, ganska precis en månad, men idag körde jag helt och hållet. Sååå skönt! Hoppas verkligen det håller i sig! Smärta, rehab och att aldrig kunna köra fullt ut är verkligen saker jag föredrar att leva utan. Så håll alla tummar för att det så förblir! 

Nu ska jag släcka lampan och göra john blund sällskap. Godnatt! 

Kvällsfika igår

Middag idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0