en grå tisdag

Efter en ny godnattpuss genom cyberrymden, ligger jag nu återigen i sängen under mitt täcke och min tjocka fleecefilt. Ännu en dag är till ända. En dag som har gått i regnet och ruskets tecken. Verkligen en kontrast mot gårdagen som var så underbart härlig, med sol och höstens alla fina färger. 
En fin avslutning på dagen blev det dock då vår fina storebror Hugo var på besök ett par timmar här i kväll. Väldigt mysigt! 

Dagen i övrigt har varit väldigt lik dom flesta tisdagarna. Skola, plugg hemmavid, träning x2, tvätt osv. Inget märkvärdigt smådär! 

Godnatt på er!

Dom här gamla godingarna kan man iaf lita på, dom håller mig alltid sällskap när jag ska sova!☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0