helgen

En lång och helt underbar helg har passerat. Den började till viss del redan på torsdag eftermiddag då min kärlek knackade på dörren. Åh, så underbart att få kramas igen. 
På fredag eftermiddag fick vi ytterligare besök, då pappa anlände. Så vi har trängts här alla fyra hela helgen, men det har bara varit mysigt! 
Vi har ätit gott, både nyttigt och onyttigt. Gått på stan och tränat. På lördagkväll hade jag och hjärtat dejt och gick ut och åt. Vi hade även tänkt gå på bio, men det fanns ingenting vi ville se, så vi myste hemma i soffan istället- minst lika bra!
Igår hade vi hemmapremiär, Clemensnäs kom på besök och vi vann med 5-1. Pappa for sedan hem och Karin for iväg till sin pojke, vilket gjorde att jag fick avsluta kvällen och helgen på bästa sätt med massa mys tillsammans med min pojke. Fick dessutom vakna upp och kramas med han ännu mer imorse, då han inte åkte hem förrän idag. Lycklig, det är vad han gör mig!❤️ 

Efter plugg, gym och matlagning är det nu dags för isträning. 

Hoppas ni haft en fin helg! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0