hemma-helg

Ligger i soffan, under en filt iklädd min onepiece och suger på en halstablett. Vaknade imorse med halsont, så träningen idag var inte ens att tänka på. Så jäkla trist! Det enda som minskar deppheten litegrann är att jag har grymt skön träningsvärk i benen från gårdagens gympass. Och förstås, att jag har bästa möjliga sällskap, i och med att min fina pojkvän är här hos mig hela veckan! 

Helgen på hemmaplan skulle väl kunna sammanfattas med sorg, glädje, kärlek. Träffat min underbara familj och fina vänner. Dessutom träffat stora delar av min släkt som jag nästan aldrig träffar annars och även stora delar av Andrés familj och släkt. Inte heller varje dag det händer, så det var kul! Blev som en enda stor "träffa släkten helg". 

Ikväll blir det bara soffmys med min kärlek, och kanske även min kära syster, och kurera till tusen så halsontet försvinner så fort som möjligt! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0