livet liksom flyter på

Ännu en helg har passerat och det är återigen måndagkväll. Karin for iväg till sin pojke här efter träningen, så jag är ensam hemma. Tur jag snart ska fara hem till min pojke, saknar han himla mycket. 

Helgen har varit lång, och innehållit både det ena och det andra. Fredagsträning som vanligt, sen en heldag med högskoleprov på lördagen. Påfrestande och rätt jobbigt, men otroligt skönt känns det att ha gjort det! Kändes helt okej, så får vi se på resultatet om typ fyra veckor exakt hur okej! 
Efter det kom mamma hit, vi åt gomidda och hampus var även här. Kvällen avslutades med soffmys med bästa mami! 
Gårdagen var lång och bra. Började med ett träningspass på morgonen, vilket följdes upp av ett par timmar på stan. Lite shopping, fika och allmänt mys. Fick med mig ett par svarta jeans och en stickad tröja hem! Har fått lite dille på stickade tröjor, har många nu.. Men det är ju så mysigt! ;) 
Sen blev det middagsbjudning även denna dag, nu med anton och johanna på besök, kul! Och jäääävulskt gott ;) 
Sen fick jag mig ett besök hos frisören, där både klipp och färg av utväxt stod på menyn. Skönt och behövligt! Tur man har privat frisör ;) är riktigt nöjd :) 
Lite soffmys på det och sen blev det sängen :) så mysigt och ha världens bästa mamma här!

Måndag idag och den har sett ut som de flesta andra måndagarna. Morgonprommis, plugg, gym, plugg, isträning. En liten eftermiddagspn också, typ dagens bästa! 

Så, nu ska jag slå en signal till min man, innan det är sovdags. Godnatt! :) 

Gårdagens gojävlamiddag.


Dagens kvällsfika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0