sittandes på bussen

Sådär, nu sitter jag på bussen. Hunnit med frukost, promenad, packning, lunch och ett indoor-walking pass med hanna ljungberg idag. Skönt att ha fått svettas lite (läs mycket!!) innan några timmar sittandes på bussen. 
Ovant att åka buss är det också. Blir ju inte så mycket sånt när man har egen bil, är ju mycket bekvämare att ta den! ;p ja, förutom allt bussåkande man hunnit med genom hockeyn, men det är ju liksom en annan sak! 

Aja, i vilket fall så om allt går som det ska så befinner jag mig hemma i Åsele om ca 2h och 20min, underbart! 

Om det blir dåligt med uppdatering annars i helgen, så passar jag på att önska er en trevlig halloweenhelg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0