you came in like a wrecking ball

Sitter i soffan och njuter av att det är fredag. Lyssnar på Wrecking Ball, cover av Eli Lieb. Har sett lite idol men även sett Zlatan skjuta Sverige till VM-playoff. Fantastiskt. Hur glad man kan bli trots att engagemangsnivån inte direkt är något att prata om. Konstigt egentligen. Men är man svensk så är man. Det är nog så enkelt egentligen. 

Gårdagen var en underbar dag. Efter sju träningspass på den här veckans tre inledande dagar så behövde både kropp och knopp vila. Två härliga promenader i ett underbart höstväder, lite plugg, ärenden osv. Och en kväll i soffan med chillmusik. Tog mig även för och beställde hem lite bilder från i somras. En riktigt bra vilodag. 

Imorse flög jag upp ur sängen. Om det berodde på att jag var pigg, att det var fredag eller helt enkelt på att jag var riktigt kissnödig, det låter vi vara osagt. 
Skola, lunch och gym följdes av en supermysig fikadejt med finaste Emma. Middag och sen hockeyträning. Sista innan seriepremiär imorgon. Känner mig faktiskt redan lite nervös. Men kul ska det bli, som tusan! 

Ska nog börja göra mig i ordning för sängen nu. Ringa min man och surra lite innan det är dags att slå igen mina gröna. Ladda för en rolig morgondag! 

Ha en underbar helg! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0