fredag!

Ligger i soffan under mysfilten och slötittar lite på nån film på tvn, riktigt skönt efter 1h20min isträning på 8pers ikväll. Svetten sprutade iaf, och efteråt känns det ju alltid lika bra! Har dessutom provat på ett pass på IKSU idag, "cxworx". 30min intensiv bålträning, riktigt jobbigt och även här bokstavligt SPRUTADE svetten. Underbart!
Därför satt det fint med en repris av gårdagens kvällsfika, kvarg ihoprört med kakao och lite honung, äts med massa hallon och blåbär och tillslut kokos on the top. MUMS!
Har även haft veckans tredje lektion idag, och nu är det därmed helg till nästa lektion som är på tisdag. Pressssssat. Hehe

Även imorgon väntar dubbla pass, ska prova på "indoor walking" på gymmet och sen är det isträning imorgon också. Kul!

Nu ska jag snart göra mig i ordning för sängen och sen ringa andré innan det är dags att sova. Hoppas ni har en mysig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0