hello, wherever you are

Ny månad. Ny bostadsort. Ny lägenhet. Ny sysselsättning. Nytt hockeylag (mest troligt.) Nyttnyttnytt. Mycket nytt just nu. Många dagar med "förstagångengrejor", som medför många fjärilar i magen. Men det känns bra. Jag tror det blir bra.

Min säng däremot är inte ny. Det är samma vanliga underbart sköna säng. Som snart driver mig in i drömmarnas värld.

Ska försöka mig på ett mer informativt inlägg imorgon. Ska även försöka komma igång med det här igen. På riktigt. Hur det går, those who live will know!


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilket mysigt rum!
Var beredd på att jag kan dyka upp och hälsa på :)

2013-09-05 @ 15:57:52
URL: http://maddesfamiljeliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0